Leírás

Óvó- és tanító néni-anyukák vagyunk, akiknek vagy közeledik az iskola-választás ideje, vagy már túl vannak a beiratkozáson. Mindannyian szerettünk/szeretnék valamilyen pluszt hozzátenni a folyamathoz, mert látjuk, és tudjuk, hogy az óvodát végző kisgyermeknek szüksége van egy olyan előkészítő időszakra, ahol segítséggel lélekben és egyéb képességekben is fölkészülhetnek arra, hogy a következő tanévtől kezdve az iskolapad lesz a fő otthonuk még jó pár évig.

20160727 095858.smaller

Óvodában játékba integrált foglalkozásként jelenik meg az iskolára felkészítő foglalkozás, ami nem kötelező jellegű. Így ha a gyermeknek aznap a kedve máshol kalandozik vagy nem találják a közös hangot az óvó nénivel, nem vesz részt a foglalkozáson. Az óvó néni így sokszor hiába próbálja invitálni a gyermeket az egyenes vonal megtanulására vagy csigavonalban való rajzolásra, hogy előkészítse pl.az írást.

Az első osztályos tanító néni abba a problémába ütközik úton-útfélen, hogy a gyermek, akit ő napi 4-szer 45 percben kíván tanítani, nem képes 10 percnél tovább ülve maradni, szóródik a figyelme, mozgékony, a lepkéket figyeli az ablakon keresztül stb.

A mi előkészítőnk úgy született, hogy tanító és óvó nénik leültünk, és végig vettük a tapasztalatainkat és (klasszikus) elvárásainkat, és ráébredtünk, hogy nagyon sok konzultációval tudunk csak egy áthidaló megoldást nyújtani azoknak a gyermekeknek, akik szülei felismerték a fenti hiányosságokat vagy már hallottak róluk.

Sok türelemmel és szeretettel terveztük meg az elkövetkező "szombati tanév" anyagát, kihangsúlyozva azokat a pontokat, amelyekre feltétlenül késznek kell lennie egy kisgyermeknek ahhoz, hogy egy általános iskola első osztályában könnyedén, jó kedvvel, hetek alatt beszokjon, és ne fél évet és vegyen neki igénybe az átállás.

Join now and claim bonus william hill uk - wbetting.co.uk

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ.